ABONNEREN
Startpagina Buitenland Man sterft door elektrische schok nadat hij in slaap was gevallen terwijl hij zijn mobiele telefoon aan het opladen was

Man sterft door elektrische schok nadat hij in slaap was gevallen terwijl hij zijn mobiele telefoon aan het opladen was

door Nieuws kamer
0 commentaar

Puttawat Kamwan, 34, werd gevonden door zijn collega’s in Thailand op een bed bij hem thuis, waar hij lijkt te zijn overleden aan een elektrische schok nadat hij in slaap was gevallen terwijl hij zijn opladende mobiele telefoon aanraakte

Een winkelmedewerker zou zijn overleden aan een elektrische schok terwijl hij sliep terwijl hij met zijn arm zijn mobiele telefoon aanraakte die aan het opladen was.

Puttawat Kamwan, 34, kwam drie dagen niet opdagen, dus bezorgde collega’s bezochten zijn appartement in de provincie Samut Prakan, Thailand, op 26 januari ‘s avonds.

En ze vonden hun vriend ingestort en in ontbinding op het bed met zijn arm op de mobiele telefoon.

Op beelden is de slaapkamer van de arbeider te zien met de oplader en het netsnoer naast zijn bed.

De hulpdiensten werden gebeld en de politie is een onderzoek gestart.

Collega Pantatip Kanthong, 22, zei: “We werken in een juwelierszaak. Hij was drie dagen afwezig en nam zijn telefoon niet op. Na het werk gingen we naar zijn kamer, maar we ontdekten dat zijn deur openstond. We gingen naar binnen met de hospita en vond hem.”

Gebouweigenaar Nattanit Hawharn, 31, zei dat Puttawat alleen thuis bleef en meestal stil was in zijn kamer, dus ze dacht niet dat er iets aan de hand was.

“Hij was meestal stil en rustte uit in zijn kamer of dronk blikjes bier na het werk. We zagen dat zijn deur openstond. We dachten dat hij alleen maar ziek was”, zei ze.

Onderzoeksofficier, politiecommandant Pongnarin Nontanok van het politiebureau van Bang Phli, zei dat ze in dit stadium geen sporen van mishandeling of verdachte activiteiten hebben gevonden.

Hij zei: “Puttawat Kamwan lag nog steeds op zijn bed. Zijn rechterarm raakte ook de oplaadtelefoon aan. We vonden geen spoor van mishandeling. Uit het bewijsmateriaal bleek dat hij al minstens drie dagen dood was. Zijn lijk was opgezwollen en verzonden vieze stank door de kamer.”

De politiecommandant voegde eraan toe dat Puttawat mogelijk is omgekomen door kortsluiting terwijl zijn arm op de oplaadtelefoon lag.

“In de eerste onderzoeksrapporten werd melding gemaakt van de aanwezigheid van de telefoon en de oplaadkabel, dus werd elektrocutie vermoed als de doodsoorzaak”, zei hij.

“Dit werd bevestigd met een autopsie in het Ramathibodi Chakri Naruebodindra-ziekenhuis in Bangkok.”



Lees hier het volledige artikel.

Dit vind je misschien ook leuk

Laat een reactie achter

Over ons

Nieuws.net is uw one-stop-nieuwswebsite voor het laatste Nederlandse lokale, zakelijke, lifestyle-, sport-, entertainment- en al het wereldwijde nieuws van alle vertrouwde bronnen. Volg ons nu om het nieuws en de updates te ontvangen die voor u belangrijk zijn.

Recente Artikelen

Auteursrechten © 2023 – Alle rechten voorbehouden. Partner van Livescore Group and FootballScore.com

Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. We gaan ervan uit dat u hiermee akkoord gaat, maar u kunt zich desgewenst afmelden. Aanvaarden Lees verder

Privacy- en cookiebeleid